امروزه یخچال به یکی از اساسی‌ترین وسائل مورد نیاز در هر خانه تبدیل شده است و در هر آشپزخانه حداقل یک یخچال یافت می‌شود. پیدا کردن یک یخچال و یخچال فریزر بادوام که قیمتی مناسب داشته باشد، به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها تبدیل شده است. برای راهنمایی افرادی که به خرید یخچال اسنوا فکر می‌کنند، تصمیم گرفته‌ایم در این نوشتار درباره یخچال‌های ساخت کمپانی اسنوا صحبت کنیم.

کمپانی اسنوا از ‌بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی به شمار می‌رود. این کمپانی محصولاتی نظیر یخچال، اجاق‌گاز، ساید بای ساید، کولر آبی، ماشین لباسشویی و تلویزیون را تولید می‌کند. کیفیت محصولات اسنوا به خصوص یخچال‌های آن، همواره شهره‌ی عام و خاص بوده است و این خود موجب شده است تا این برند به عنوان برندی محبوب و با اصالت شناخته شود و بسیاری به دنبال خرید یخچال اسنوا باشند.

اسنوا یخچال‌های متنوعی تولید می‌کند که در این بین می‌توان به یخچال فریزر تک درب، دوقلو، ساید بای ساید، فریزر بالا و فریزر پایین اشاره کرد. اسنوا با تولید محصولات و یخچال‌های متنوع تمامی نیاز‌ها و سلایق متفاوت را پوشش می‌دهد.

قیمت یخچال اسنوا

 

یخچال فریزر تک درب

 

این نوع یخچال‌ها  سایز کوچکی دارند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. به همین دلیل ادارات، هتل‌ها، فروشگاه‌هایی که به دنبال خرید یخچال اسنوا می‌باشد، بهتر است این مورد را انتخاب کنند. قیمت این نوع یخچال مناسب است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید

 

یخچال فریزر‌های ساید بای ساید بسیار به یخچال‌های دو قلو شباهت دارند و این می‌تواند به دلیل شکل ظاهری آن‌ها باشد. اما این یخچال چندین تفاوت اساسی و مهم با آن‌ها دارند، به همین دلیل هنگام خرید یخچال اسنوا حواستان را جمع کنید. یکی از بارزترین تفاوت‌های این دو مدل این است در یخچال فریزر ساید بای ساید قسمت یخچال و فریزر کاملا بهم چسپیده‌اند و امکان جداسازی ندارند.

ساید بای ساید اسنوا دارای کمپرسورهای نسل جدید می‌باشد و به همین دلیل مصرف بسیار کمی دارند و در رده انرژی  و + قرار دارند.  کمپرسورهای به کار  رفته در این یخچال‌ها ساخت کره هستند.

 لازم به ذکر است که این نوع یخچال فضای زیادی را اشغال می‌کنند. با این وجود این یخچال طرفداران زیادی دارد و این به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. برخی از این ویژگی‌های خارق العاده عبارتند از:

    • جادار بودن
    • دارای آب سردکن
    • مصرف انرژی بسیار کم
    • دارای گارنتی مخصوص کمپرسور به مدت 60 تا 120 ماه
    • سامانه سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع در فریزر
    • دارای فیلتر تصفیه آب
    • دارای فیلتر کربن برای از بین بردن بوهای نامطبوع
    • فیلتر سه لایه برای تصفیه هوا، میکروب زدایی و بو زدایی
    • طبقات شیشه‌ای بدون قاب
    • دارای آلارم باز بودن درب
    • پنل لمسی از نوع LED
    • سیستم کاهش صدا در شب
    • سیستم محفظه متحرک در فریزر

یکی از دلایلی که این برند بسیار محبوب شده است و بسیاری به دنبال خرید یخچال اسنوا هستند، مدل ساید بای ساید آن است که با طراحی مینیمال در عین زیبایی، بسیار باکیفیت است و به گزینه‌ای مناسب برای هر نوع آشپزخانه‌ای تبدیل شده است. این محصولات در سایزهای متفاوت طراحی شده‌اند تا هرکس متناسب با نیازهای زندگی روزمره و سبک زندگی خود، و همچنین مقدار هزینه‌ای که می‌خواهد صرف کند، مناسب‌ترین مدل را انتخاب می‌کند.

قیمت یخچال اسنوا

یخچال فریزر دو قلو اسنوا

 

از دیگر مدل‌های یخچال اسنوا می‌توان به یخچال فریزر دو قلو اسنوا اشاره کرد. در این مدل طراحان کمپانی اسنوا به شکل خلاقانه ای قسمت یخچال و قسمت فریزر را از هم جداکرد‌ه اند، اما تنها زمانی به عنوان یخچال معنا پیدا می‌کنند که کنار هم قرار بگیرند. این قسمت کاملا قرینه هم هستند. با این حال می‌توان آن‌ها را جدا از هم در قسمت‌های مختلف آشپزخانه قرار دهید. مزیت مهم و اساسی این نوع یخچال امکان جابه جایی آسان آن می‌باشد. بدین منظور افرادی که در آپارتمان زندگی می‌کنند، برای خرید یخچال اسنوا، بهتر است از یخچال فریزر  دو قلوی اسنوا استفاده کنند.

به جرات می‌توان گفت که محصولات اسنوا با توجه به امکاناتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهند، به راحتی با برندها و نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند. برای دیدن محصولات متنوع برند اسنوا و خرید از فروشگاه اینترنتی فورپینا به دسته بندی یخچال فریزر مراجعه فرمایید.

قیمت یخچال اسنوا