معرفی برند ایکس ویژن

 

ایکس ویژن (X.VISION) شرکتی است که در سال 1385 تاسیس شده و جزو زیر مجموعه‌های شرکت مادیران به شمار می‌رود. برند مادیران (ماشین‌های صنعتی ایران) یکی از برندهای معروف و قدیمی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1343 آغاز نموده و در طول بیش از نیم قرن فعالیت خود توانسته بخش عظیمی از بازارهای داخلی را به خود اختصاصی دهد. این شرکت پدیدآورنده بسیاری از «اولین ها» در ایران به شمار می‌رود. از اولین دستگاه فکس گرفته تا اولین لپ تاپی که در ایران مورد استفاده قرار گرفت، همگی توسط شرکت مادیران وارد ایران شد و هم اکنون برند جدید این شرکت تحت عنوان «ایکس ویژن» در چندماه آینده وارد پانزدهمین سال فعالیت خود می‌شود. این برند در ابتدا با تولید تلویزیون‌ های خوش قیمت و فوق العاده باکیفیت خود را به خریداران معرفی کرد و در حال حاضر جزو سه برند برتر ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات صوتی و تصویری می‌باشد.

ایکس ویژن

محصولات شرکت ایکس ویژن

این روزها قیمت لوازم خانگی و محصولات صوتی و تصویری که توسط برندهای خارجی تولید شده‌اند در بازارهای داخلی ایران به شدت افزایش پیدا کرده است. این افزایش قیمت موجب شده طیف وسیعی از خریداران، به سمت کالای‌های ایرانی کشیده شده و از آن‌ها استفاده کنند. کالاهایی که از نظر کیفی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی بوده و چه بسا عملکرد بهتری از آن‌ها نیز داشته باشند. یکی از برندهای ایرانی که در سال‌های اخیر همواره توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید، برند ایکس ویژن می‌باشد. تلویزیون‌های این برند شهرت زیادی در بازار داشته و به دلیل کیفیت فوق العاده و قیمت مناسبی که دارند، به پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار داخلی ایران تبدیل شده است. در شرکت ایکس ویژن محصولات متنوع دیگری از جمله یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی و همچنین انواع محصولات رایانه‌ای، مانند مانیتور، تبلت و گیرنده دیجیتال با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا تولید و به بازار عرضه می‌شود.

ایکس ویژن

نقاط مثبت برند ایکس ویژن

ما معتقدیم تمام محصولات و کالاهایی که در برند ایکس ویژن تولید می‌شود در بالاترین سطح ممکن ساخته شده و در طی فرآیند تولید آن ها، آخرین فناوری‌های مدرن دنیا به کار گرفته شده است. مهم‌ترین مزیت محصولات این شرکت ایرانی بودن آن هاست. به طوری که توسط متخصصین و مهندسین خوش فکر ایرانی ساخته شده و این افراد ضامن کیفیت محصولات ایکس ویژن هستند. علاوه بر این، به دلیل آن که خط تولید برند ایکس ویژن در داخل ایران است، هزینه ساخت محصولات به طرز چشمگیری کاهش یافته و شما می‌توانید کالاهای مشابه و هم کیفیت کالاهای برندهای مطرح خارجی را با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر تهیه نمایید. علاوه بر این موارد، برند ایکس ویژن دارای ده‌ها نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش است که به خریداران این امکان را می‌دهد در صورت ایجاد کوچک‌ترین اختلال در محصولات این شرکت، فرآیند تعمیر و حتی تعویض این محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داده و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند. چنانچه شما هم جزو کسانی هستید که حامی تولیدات ملی بوده و قصد دارید از محصولات باکیفیت ایرانی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما محصولات برند ایکس ویژن می‌باشد.

ایکس ویژن

 همچنین میتوانید برای خرید محصولات ایکس ویژن به سایت فروشگاه آنلاین فورپینا مراجعه فرمایید.