ما به شما کمک می‌کنیم تا در میان سونی ، سامسونگ ، ال جی یا یک برند برتر تلویزیونی دیگر، مناسب‌ترین انتخاب برای خرید تلویزیون را داشته باشید.

تلویزیون‌‌های امروزی بسیار چشمگیر هستند، آن‌‌ها امکانات شگفت انگیزی چون تصویری واضح، صدای با کیفیت باورنکردنی را به شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون‌ها بسیار هوشمندانه طراحی شده‌اند. همانطور که گفته شد، چند ویژگی متمایز کننده وجود دارد که تلویزیون را از سطح عالی بودن به سطح بعدی می‌رساند؛ اما درک این ویژگی‌ها همیشه آسان نیست. هنگام تصمیم‌گیری در مورد خرید تلویزیون، ما معیار‌های مختلفی را برای ارزیابی کیفیت تصویر و صدای کلی برند، زاویه دید، سهولت رابط کاربری و سایر موارد بررسی کردیم. 

قبل از اینکه تصمیم به خرید تلویزیون بگیرید، هنگام انتخاب نکات ذیل را بخاطر بسپارید.

خرید تلویزیون از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

نحوه خرید بهترین تلویزیون

 

 وضوح: این به تعداد پیکسل ‌های صفحه بستگی دارد. پیکسل بیشتر به معنای جزئیات بیشتر است. هر چیزی که بالاتر از4k  باشد به درستیUltra HD  نامیده می‌شود. با مجموعه‌های Ultra HD ، شما همچنین دارای محدوده High Dynamic Range (HDR) هستید که امکان تضاد بهتر با طیف وسیع تری از رنگ را فراهم می کند. به همین دلیل نباید تلویزیون با وضوح کمتر از 4k خریداری کنید.

اندازه صفحه: قبلاً بیشتر در مورد اندازه‌ی صفحه  نگران بودید، اما به لطف وضوح بهتر می‌توانید صفحات بزرگتر خریداری کنید و نزدیک به تلویزیون 4k UHD بنشینید.

 تلویزیون ‌های هوشمند: امروزه اکثر تلویزیون‌ها هوشمند هستند، به این معنی که به WiFi  متصل شده و دارای برنامه‌های داخلی مانند Netflix  و YouTube هستند. بسیاری از مارک‌های تلویزیونی پلت فرم منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهند.

قیمت تلویزیون در فروشگاه اینترنتی

نکات کلی خرید تلویزیون

 

  • از خرید تلویزیون کمتر از 120 مگا هرتز خودداری کنید.
  • همچنین بررسی کنید که تلویزیون دارای درگاه ‌های HDMI  کافی باشد، یعنی حدود چهار عدد درگاه معمولا کافیست.

 

بهترین برند‌های خرید تلویزیون

 

  1. ال جی

تلویزیون ‌های ال جی دارای مجموعه ای چشمگیر OLED  با اندازه‌های مختلف و دارای ویژگی‌های مختلف هستند. به طور کلی، این تلویزیون‌ها برای استفاده آسان، زمان پاسخگویی سریع و تأخیر ورودی کم دارند. رابط هوشمند روی WebOS  اجرا می شود که مشابه سامسونگ است زیرا برنامه‌ها از پایین صفحه نمایش اجرا می‌شوند.

  1. سامسونگ

از دید خریداران تلویزیونی که سامسونگ تولید می‌کند همانند یک اثر هنری است، سامسونگ بهترین طراحی‌های تلویزیون موجود در بازار را دارد. آن‌ها نه تنها در نمایش عالی به نظر می‌رسند، بلکه تصاویر با کیفیتی نیز ارائه می‌دهند. سامسونگ به تلویزیون ‌های QLED  معروف است که از فناوری ارتقا در سطح خوبی قرار دارند و باعث می‌شود محتوای با وضوح پایین مانند تصاویر بومی4K  به نظر برسد. سامسونگ به طور مرتب به روز رسانی فن آوری پیشرفته خود را ارائه می‌دهد و همه چیز را به صورت مداوم و روان اجرا می‌کند. اگر محصولات خانگی هوشمند سامسونگ دیگری نیز دارید، تلویزیون‌های ساخته شده توسط کمپانی سامسونگ می‌توانند به راحتی با این محصولات اتصال داده شوند چون رابط کاربری یکسانی دارند و از آنها استفاده کنید. مانند Level box  که مانند یک باند عمل میکند، با خروجی صدای متوسط و کاربرد خانگی دارد.

  1. ویزیو

این برند نو ظهور به ارائه تلویزیون‌های ممتاز با ارزش بسیار بالا معروف است. جدیدترین مدل‌های پیشرفته آن‌ها مانند سری ، کیفیت تصویر حتی بهتری را ارائه می‌دهند. تلویزیون‌های بزرگتر Vizio به طور چشم‌گیری کمتر از مدل‌های بالاتر آن قیمت دارند اما از ویژگی‌های تصویر شارپ و لوکس برخوردار نیستند.

  1. سونی

سونی انواع مختلفی از تلویزیون را ارائه می‌دهد. اما طرفداران این برند معروف هر دو تلویزیون 4k  و OLED  آن‌ها را توصیه می‌کنند، زیرا از طراحی با کیفیت خوب و بسیار بالایی برخوردار هستند. تصاویر در ارزیابی‌های ما از دقت رنگ و هندلینگ خوبی برخوردار می‌باشند. سونی همچنین فنآوری ارتقا خوبی را ارائه می‌دهد تا محتوای با وضوح پایین را با وضوح بیشتری نشان دهد. از این رو می‌توانید آن را جزو گزینه‌های انتخابی خود در هنگام خرید تلویزیون قرار دهید.

بهترین تلویزیون

برای بررسی تخصصی تر به صفحه صوت و تصویر فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی فورپینا مراجعه فرمایید.