سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با وام ازدواج چی بخریم؟

با وام ازدواج چی بخریم؟

با وام ازدواج چی بخریم؟
23اوت2 کامنت67 بازدید

خرید لوازم خانگی برای نو عروسان همیشه مساله مهمی بوده و هست. گران شدن دلار و بالا رفتن قیمت لوازم خانگی، موجب شده تا زوجین برای خرج وام ازدواجشان برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشند. بعضی ترجیح می‌دهند این پول را خرج مراسم عروسی یا پول پیش خانه کنند. برای آن عده‌ای که تصمیم دارند وام ازدواجشان را خرج جهیزیه کنند، خبرهای خوبی داریم. در این مقاله به قیمت‌های لوازم خانگی اساسی منزل و شرایط خریدشان خواهیم پرداخت.


شرایط وام ازدواج 99


قبل از هر چیزی، باید دید این وام شیرین را چگونه می‌توان گرفت. برای اینکه در سایت‌های دیگر سرگردان نشوید، ما در اینجا شرایط دریافت وام ازدواج را یک‌بار برایتان مرور می‌کنیم:
• داشتن تابعیت ایرانی
• هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند این وام را بگیرد و اگر قبلا از این تسهیلات استفاده کرده باشید، شرایط دریافت وام ازدواج را نخواهید داشت (اگر قبلا ازدواج کرده‌اید ولی از وام استفاده نکرده‌اید، شما می‌توانید از وام استفاده کنید).
• اصل و کپی سند ازدواج
• اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه زوجین
• کارت ملی دائم یا موقت
• اصل و کپی مدارک شناسایی ضامن یا ضامن‌ها
• آدرس محل سکونت و کد پستی ده‌رقمی را در سامانه تسهیلات وام قرض‌الحسنه ازدواج وارد کنید.
• کد ره‌گیری 10 رقمی که برایتان ارسال می‌شود، در ادامه فرایند دریافت وام به دردتان خواهد خورد.
• با افزایش مبلغ وام ازدواج از 30 میلیون به 50 میلیون بعضی بانک‌ها بر تعداد ضامن‌ها افزوده‌اند، پس قبل از اقدام حتما این مورد را با بانک موردنظرتان چک کنید.
• اگر زوجین هر دو از یک بانک درخواست وام کرده باشند، وجود یک ضامن معتبر کافی است.
• ضامن باید فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق را به بانک ارائه دهد.
با این حساب، شما و همسرتان می‌توانید بعد از انجام مراحل بالا، هر یک 50 میلیون تومان وام ازدواج بگیرید. حال چه نقشه‌ای برای خرج آن در ذهنتان است؟ دوست دارید سری به بازار لوازم خانگی بزنیم و کمی در مورد قیمت لوازم خانگی تحقیق کنیم؟ پس بیایید با وسایل ضروری و گران شروع کنیم.


خرید یخچال و فریزر چقدر از وام ازدواج را به خود اختصاص خواهد داد؟

خرید یخچال جهیزیه


وقتی نام لوازم منزل و جهیزیه را می‌شنویم، ناخودآگاه یاد یخچال و فریزر و قیمت‌های عجیب غریب آن‌ها در بازار امروز می‌افتیم؛ اما چه کنیم که یخچال و فریز خوب، یکی از وسایل بسیار مهم در هر خانه به‌حساب می‌آید؛ چراکه نمی‌شود هر سه چهار سال یک‌بار یک دستگاه جدید خرید. پس بهتر است از همان اول، یخچال و فریزری باکیفیت و اصل تهیه کنید تا یک‌عمر خیالتان از بابت آن راحت باشد. فراموش نکنید که اصل بودن اجناس را حتما در نظر بگیرید و سراغ وسایل فیک نروید. اگر دوست دارید بدانید چگونه کالای اصل و تقلبی را تشخیص دهید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ترفندهای تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی را در وبلاگ فورپینا مطالعه نمایید.


بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار کدام‌اند؟


فروشگاه‌های لوازم خانگی پر از اجناس گوناگون با برندهای مشهور است تا جایی که این تنوع زیاد ممکن است موجب سردرگمی شما شود. اگر خواننده مقالات ما بوده باشید حتما می‌دانید که فورپینا همیشه به نیاز مشتری تاکید فراوان دارد. بهتر است قبل از توجه به مارک و برند ابتدا نیازهایتان را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید به سراغ بررسی برندها بروید. در ادامه در مورد پرفروشترین یخچال فریز ایرانی و خارجی و علت محبوبیت آن‌ها برایتان بیشتر می‌گوییم.


یخچال فریزر ایرانی


اگر تمایل به خرید یخچال و فریزر ایرانی دارید، به شما تبریک می‌گوییم چراکه با توجه به تحریم ها، گاه یک یخچال و فریزر ایرانی، بسیار مطمئن‌تر از اجناس خارجی هستند. از این گذشته، کیفیت یخچال و فریزر ایرانی نه‌تنها قابل‌رقابت با بعضی برندهای چینی و درجه سوم کره است بلکه قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. مهم‌ترین نکته اینکه، قطعات این دستگاه‌ها در داخل کشور به‌راحتی یافت می‌شوند. حال سوال اینجاست که یخچال فریزر ایرانی خوب کدام است؟


یخچال و فریزر اسنوا


در میان تمام برندهای ایرانی، کیفیت یخچال اسنوا، مثال‌زدنی است. این برند موفق ایرانی، در تولید یخچال و فریزر با برندهای خارجی رقابت تنگاتنگی را آغاز کرده است. برای مثال یخچال فریزر دوقلو اسنوا با قیمتی نزدیک به 32 میلیون در مرداد سال 99 به فروش رسیده است که امکانات خوبی نظیر رتبه مصرف انرژی A+، قابلیت ضد برفک، 4 طبقه و 2 کشو در یخچال، 6 طبقه و 4 کشو در فریزر، آب‌سردکن، اخطار بازماندن درب، چشم الکترونیکی هوشمند و کمپرسور نسل جدید High Efficiency دارد.
مدل ساید بای ساید این برند نیز قیمتی نزدیک به 32 میلیون داشته است و مدل S8-2320 آن را می‌توانید در سایت لوازم خانگی فورپینا دیده و با مشخصات آن آشنا شوید.


یخچال فریزر امرسان


نام امرسان را حتما در پیام‌های بازرگانی رادیو و تلویزیون با شعار تبلیغاتی "یخچال امرسان زیبا، جادار، مطمئن" زیاد شنیده‌اید.
این برند ایرانی بعد از اسنوا جز پرفروشترین یخچال فریزرهای ایرانی بوده است و توانسته جایی در لیست بهترین یخچال و فریز ایرانی برای خود باز کند. امرسان به دلیل تنوع رنگ در مدلهایش، در بین برندها ایرانی محبوبیت زیادی دارد؛ مثلا اگر سری به سایت فورپینا بزنید، در همان صفحه اول رنگ قرمز یخچال و فریزر امرسان مدل TF16T329CLA توجهتان را به خودش جلب خواهد کرد. قیمت یخچال فریزر امرسان از 16 میلیون تومان تا حدودا 4 میلیون در مرداد سال 99 برحسب مدل، متفاوت بوده است.


یخچال فریزر هیمالیا


طبق تحقیقات ما، نظرات در مورد یخچال فریزر هیمالیا تقریبا یکسان بوده است و تمام خریداران از قیمت این برند، بسیار راضی بوده‌اند. برای مثال یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل Ice Pool در سایت لوازم خانگی فورپینا حدود 16 میلیون قیمت‌گذاری شده است. البته فراموش نکنید که این قیمت‌ها تماما تا مرداد سال 99 معتبر بوده و امکان تغییر آن‌ها در ماه‌های بعد وجود دارد.


یخچال فریزر الکترواستیل


یخچال فریزر الکترواستیل es27 یکی از مدل‌های پرفروش این برند بوده است که قیمت این مدل را در فروشگاه اینترنتی فورپیناتقریبا 9 میلیون تومان برآورد کرده اند. مدل یادشده، یخچال بالا و فریزر پایین است و ویژگی‌هایی خوبی مانند قابلیت ضد برفک، آب‌سردکن، سیستم کنترل الکترونیکی و سیستم سرمایش سریع دارد.
ظاهرا گران‌ترین یخچال ایرانی در حال حاضر اسنوا است. بااین‌حال، قیمت یخچال فریزر اسنوا در مقایسه با نوع خارجی‌اش بسیار ارزان‌تر به نظر می‌رسد. پس با خرید یخچال فریزر ایرانی نصف بیشتر وام ازدواج در جیبتان خواهد ماند؛ اما شاید با خود بگویید اگر قصد خرید یخچال و فریزر خارجی را داشته باشیم چطور؟ مسلما قیمت لوازم خانگی خارجی بیشتر خواهد بود اما کدام مارک خارجی هم از کیفیت مطلوبی برخوردار است و هم قیمت مناسبی دارد؟


یخچال فریزر دوو


اگر در فکر خرید یخچال فریزر دوقلو دوو هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت‌های لوازم خانگی بزنید و از قیمت و ویژگی‌های آن مطلع شوید؛ اما گران‌ترین یخچال در سایت لوازم خانگی فورپینا یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0036 است که قیمتی نزدیک به 56 میلیون برای آن درج‌شده است. با این حساب، نصف بیشتر وامتان را باید خرج خرید این یخچال کنید. ارزان‌ترین یخچال فریزر برند دوو در سایت مدل D2BF-0028 با قیمتی نزدیک به 20 میلیون است. تفاوت قیمت این دو متعجبتان نکند؛ هر چه باشد در مدل نخست صحبت از یک یخچال فریزر ساید بود و اینجا با مدل فریزر پایین طرفیم. اگر مایلید بیشتر با تفاوت این دو مدل آشنا شوید، می‌توانید در سایت ما به مقایسه آن‌ها بپردازید.
قیمت سایر لوازم خانگی در چه حدود است؟
بعد از بررسی یخچال فریزر نوبت ماشین لباسشویی است. این وسیله نیز جز وسایل اساسی است که ضرورت وجودش در هر خانه احساس می‌شود.


برای خانه عروس ماشین لباسشویی چی بخریم؟

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی از دید کاربران، برند اسنوا بوده است که البته اختلاف کمی با آبسال دارد. در سال گذشته، گران‌ترین ماشین لباسشویی مارک اسنوا 13 میلیون تومان به فروش رفته است. این مدل با داشتن خصوصیاتی مانند 1400 دور سرعت چرخش موتور، ظرفیت 8 کیلویی، رتبه انرژی A+++ قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، 14 برنامه شست‌وشو، موتور اینورتر دایرکت درایو، حباب‌ساز، سیستم تشخیص خودکار خطا، قابلیت ضد چروک، درام الماسه نسل جدید، هیتر سرامیکی، تکنولوژی نانو سیلور، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، سیستم جت واش، بخار شو، قابلیت تنظیم دما از آب سرد تا 95 درجه با توجه به برنامه انتخابی، محبوبیت ویژه‌ای این نزد مشتریان دارد.
ارزانترین ماشین لباسشویی ایرانی در حال حاضر باقیمت نزدیک با 8 میلیون تومان متعلق به برند آبسال است. مدل REN7012 با ظرفیت 7 کیلوگرم و سرعت 1200 دور در دقیقه قابلیت‌های بسیار خوب دیگری نیز دارد که با توجه به قیمتش واقعا عالی به نظر می‌رسد. برای بررسی ویژگی‌های این مدل پیشنهاد می‌کنیم به قسمت ماشین لباسشویی سایت فورپینا مراجعه نمایید.
در صدر لیست گران‌ترین ماشین لباسشویی خارجی در حال حاضر مارک بوش را باقیمتی نزدیک به 33 میلیون تومان می‌تواند دید. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Viva80 نیز ارزان‌ترین ماشین لباسشویی خارجی در سایت فورپیناست که قیمتی نزدیک به 11 میلیون دارد.
اگر تصمیمات در مورد خرید لوازم خانگی با وام ازدواج همچنان پابرجاست، به‌جز یخچال و ماشین لباسشویی چه وسیله برقی دیگری جز اولویت‌های شماست؟ شاید بگویید اجاق‌گاز اما امروزه اکثر خانه‌ها گاز رومیزی دارند. علاوه بر این قیمت گاز در مقایسه باقیمت وسیله‌ای مانند ماشین ظرف‌شویی بسیار پایین‌تر است. پس چطور است حالا که در مورد ماشین لباسشویی نوشتیم کمی هم در مورد قیمت ماشین ظرف‌شویی برایتان بگوییم.


ماشین ظرف‌شویی ایرانی


ازنظر شما بهترین ماشین ظرف‌شویی ایرانی متعلق به کدام مارک است؟ سام و پاکشوما دو برند ایرانی تولیدکننده ماشین ظرفشویی هستند که در کیفیت و تناسب قیمت با یکدیگر رقابت می‌کنند. ماشین ظرف‌شویی پاکشوما مدل‌های مبله و رومیزی متنوعی دارد که در صورت موجود بودن آن‌ها در سایت می‌توانید قیمتشان را مشاهده کنید؛ اما قیمت ماشین ظرف‌شویی سام حدودا 10 میلیون برآورد شده است.
به سراغ جنس خارجی می‌رویم. در اینجا نیز برند ال جی گران‌ترین ماشین را به خود اختصاص داده است و قیمتی نزدیک به 32 میلیون تومان دارد. بد نیست بدانید که برند 8 میلیونی آاگ، یک ماشین ظرف‌شویی رومیزی باقیمت مناسب به‌حساب می‌آید. در این میان، برندهای مثل مجیک، کندی، کرال، لتو و سایر بردها نیز هر یک خصوصیات و قیمت‌های متفاوتی دارند.

قیمت تلویزیون خوب چقدره؟


تا اینجای مقاله ما در مورد قیمت یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی گفتیم حال تصمیم با شماست. می‌توانید با 100 میلیون پول وامتان یک دستگاه یخچال و فریزر و یک ماشین ظرف‌شویی یا لباسشویی بگیرید و یا چیزی حدود 70 میلیون خرج ماشین لباسشویی و ظرفشوییتان کنید و با مابقی پولتان، وسیله برقی کوچک‌تری تهیه کنید. از وسایل بزرگ، تنها تلویزیون و کولرگازی مانده که اشاره نکردیم. درست است که این دو وسیله معمولا جز جهیزیه محسوب نمی‌شود و در خیلی از شهرها رسم براین است که وسایل الکترونیک را داماد می‌خرد اما به‌هرحال بحث در مورد وام ازدواج هردو نفر است نه وسایل جهیزیه.
حقیقتا یک تلویزیون عالی نیز جز وسایل ضروری خانه محسوب می‌شود که باید در انتخابش خیلی دقت کنید؛ چراکه قطعا پول زیادی خرجش می‌کنید. راه‌های خرید تلویزیون ارزان اما باکیفیت را از ما بخواهید در مقاله‌ای به این اسم، ما در مورد خرید تلویزیون مطالب مفیدی را برای خوانندگانمان ارائه کرده‌ایم که امیدواریم با خواندن آن، بخش اعظمی از مشکلات خرید تلویزیون حل شود. راهنمای خرید تلویزیون نیز از دیگر مقالات موجود در وبلاگ سایت فورپیناست که جهت راهنمایی مشتریان در وبلاگ قرار داده‌شده است.

 خرید یک تلویزیون باکیفیت خارجی چقدر از پول وام ازدواجتان را به خود اختصاص خواهد داد؟ تلویزیون سامسونگ مدل 55Q7880 با 55 اینچسایز، گران‌ترین تلویزیون خارجی موجود در سایت است. این مدل در مرداد سال 99 به قیمت تقریبا 42 میلیون به فروش رسیده است. گران‌ترین تلویزیون ایرانی نیز متعلق به سام الکترونیک است که حدودا 13 میلیون برای مدل 58TU6550 باید در نظر بگیرید.

برای خرید کولر گازی خوب چقدر باید خرج کنیم؟ 


اگر ساکن شمال یا جنوب ایران باشید، کولرگازی نیز یکی از وسایل واجب برای خانه شماست. چطور است بخشی از وام ازدواجتان را خرج خرید کولر گازی باکیفیت و مطلوب کنید تا تابستان‌های شرجی و داغ کلافه‌تان نکند. کولرگازی سامسونگ حدودا 22 میلیون بوده و اگر به دنبال خرید کولرگازی خارجی هستید، این برند نیز گزینه خوبی به حساب می‌آید. در این راستا، شما می‌توانید مقاله بهترین کولرگازی سال 2020 را به‌عنوان راهنمای خرید کولرگازی در سایت فورپینا مطالعه نمایید. کولرگازی ایران رادیاتور نیز در بین مارک‌های ایرانی بسیار معتبر است. قیمت کولر گازی ایران رادیاتور 30000 حدوداً 16 میلیون بوده و به‌عنوان یک برند ایرانی، همیشه در مقایسه با برندهای خارجی حرفی برای زدن دارد.
شرکت لوازم خانگی فورپینا، به‌عنوان مرجع فروش لوازم خانگی به‌صورت آنلاین در ایران، بهترین خدمات فروش و پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت، با مدیریتی باتجربه و کادری حرفه‌ای، درصدد است تا با بالا بردن اطلاعات مخاطب، به خرید آگاهانه و مطمئن مشتریانش کمک کند. در این زمینه، شما می‌توانید با نوشتن نظراتتان در زیر هر مطلب، یاریگر ما در رسیدن به این هدف عالی باشید.


با لباس های کثیف خود در مسافرت برای همیشه خداحافظی کنید/ انواع م

با لباس های کثیف خود در مسافرت برای همیشه خداحافظی کنید/ انواع ماشین لباسشویی مسافرتی
24سپتامبر0 کامنت34 بازدید

 

حقیقتا ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم خانگی محسوب می‌شود که فقدانش در مسافرت به‌شدت حس می‌شود. حتما برای شما نیز پیش‌آمده است که در مسافرت یا زمانی که از خانه دور هستید، با مشکل کثیفی لباس‌ها مواجه می‌شوید به‌طوری‌که گاه مجبورید با یک چمدان پر از لباس‌های کثیف به خانه بازگردید. این مشکل، برای خانواده‌هایی که نوزاد یا بچه کوچک دارند صدچندان است؛ چراکه بچه‌ها زودبه‌زود لباس‌هایشان را کثیف می‌کنند. واقعیت این است که هیچ‌کس دوست ندارد در مسافرت زمانش را برای شستن لباس صرف کند. اگر از آن دسته افرادی باشید که زیاد به سفر می‌روید، خبرهای خوبی برایتان داریم. همان‌طور که می‌دانید، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی فورپینا هر هفته خبرهای جدید از دنیای لوازم خانگی در اختیار شما می‌گذارد این بار نیز لباسشویی های کوچک مسافرتی موضوع مقاله حاضر است.


در مورد کوچک‌ترین ماشین لباسشویی‌های جهان چه می‌دانید؟

با لباس های کثیف خود در مسافرت برای همیشه خداحافظی کنید/ انواع ماشین لباسشویی مسافرتی


اولین ماشین لباسشویی کوچک را 7 سال پیش برند Scrubba به بازار ارائه کرد. این محصول که به‌عنوان کوچک‌ترین و سبک‌ترین ماشین لباسشویی عرضه‌شده بود که در سال‌های اخیر پیشرفت‌ها قابل‌توجهی کرده است. جدیدترین مدل این ماشین لباسشویی با نام Scrubba Mini به بازار عرضه شد که در حالت بسته‌شده به‌راحتی در کف دست جا می‌شود و 70 گرم وزن آن واقعا جای تحسین دارد. مسلما این‌چنین وسیله‌ای بسیار مورد استقبال کوهنوردان و مسافران قرار گرفت.
این لباسشویی، یک کیسه از جنس پلی اتر است که توانایی شست‌وشو در عرض 3 دقیقه را دارد. نحوه استفاده از این لباسشویی به‌این‌ترتیب است که لباس را با مقداری آب و پودر لباسشویی داخل کیسه قرار می‌دهید، سپس بعد از 3 دقیقه لباس تمیز خود را از آن خارج می‌کنید. در این مرحله، لباس را بچلانید و پهن کنید. قیمت ماشین لباسشویی تاشو مسافرتی 7 دلار برآورد شده است.
احتمالا این سوال برایتان پیش‌آمده است که این محصول در ایران به فروش می‌رسد؟ متاسفانه به دلیل تحریم‌ها فعلا شاهد حضور این لباسشویی مسافرتی در ایران نیستیم؛ اما ناامید نشوید؛ چراکه محصولات مشابه آن را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد که در ایران نیز هم‌اکنون به فروش می‌رسند.


کوچک‌ترین ماشین لباسشویی جیبی دنیا


شگفت‌آورترین تکنولوژی در دنیای لوازم خانگی، بی‌شک متعلق به ماشین لباسشویی جیبی هایر است. یک وسیله جذاب برای مواقعی که در جلسه کاری چای یا قهوه روی قسمتی از پیراهن یا کراواتتان می‌ریزد. این لحظه جز بدترین لحظاتی است که هرکسی به‌نوعی تجربه‌اش کرده است. یا مثلا در مهمانی‌های تشریفاتی و قرار ملاقات‌های مهم، ریختن لکه سسی روی لباس، اعصاب هر فرد شیک‌پوشی را حسابی خورد می‌کند.
در این‌گونه مواقع، تصور کنید که وسیله‌ای به‌اندازه فندک آشپزخانه، مانند چوب جادوی پری کارتون سیندرلا، بتواند به دادتان برسد و لکه را برطرف کند.
Sonic Soak نام این دستگاه کوچک و قابل‌حمل است که برای شستن لباس‌ها کوچک، سبزیجات، میوه، اسباب‌بازی کودکان وسایل شخصی کوچک مانند زیورآلات و عینک به درد می‌خورد.


نحوه عملکرد ماشین لباسشویی جیبی


سونیک سوک از طریق امواج فراصوت کار می‌کند. با قرار گرفتن در آب، امواج را از خود ساطع کرده و باعث تولید حباب‌های قوی می‌شود که در رفع لکه بسیار موثرند. این ماشین جیبی، در هر ثانیه 50 هزار لرزش فراصوت از خود ساطع می‌کند. البته یادتان نرود که باید مقداری مایع لباسشویی نیز به آب اضافه کنید.
این وسیله‌ی جادویی از فولاد ضدزنگ ساخته‌شده است؛ و ابعاد آن 10.5 در 3.5 سانتی‌متر است. مصرف‌کننده می‌تواند با استفاده از تنظیم تایمر دستگاه حتی از طریق برنامه موجود در تلفن همراهش، برنامه دلخواهش را اعمال کند.
از دیگر مزایای ماشین لباسشویی جیبی، می‌توان به بی‌صدا بودن و مصرف تنها 2 در صد از کل آب ماشین لباسشویی‌های معمولی اشاره کرد.
قیمت ماشین لباسشویی جیبی هایر که ظاهرا در ایران نیز وجود دارد، بسیار معقول به نظر می‌رسد. قیمت این وسیله، چیزی حدود 500 هزار تومان در شهریور سال 99 گزارش‌شده است.


ماشین لباسشویی کوچک دلفی (Dolfi)

کوچکترین ماشین لباسشویی جهان به نام دلفی


دلفی با ساختن لکه بری کوچک، به‌راستی تحولی شگرف در دنیای تکنولوژی ایجاد کرده است. تصور کنید وسیله‌ای داشته باشید که مانند لباسشویی جیبی، با امواج فراصوت مشکل لکه و بوی لباس‌ها را برطرف کند. در ادامه، این مقاله بیشتر با ماشین لباسشویی جیبی دلفی آشنا خواهید شد.
آیا تاکنون لباس موردعلاقه‌تان بعد از شست‌وشو با ماشین لباسشویی خراب شده است؟ این مساله واقعا آزاردهنده است؛ مخصوصا وقتی‌که لباس موردعلاقه‌تان رنگ گرفته یا دفورمه شده باشد. خیلی از ما ترجیح می‌دهیم که لباس‌های حساسمان را به رخت‌شویی‌ها بسپاریم؛ اما وقتی عجله داشته باشیم چه؟
اینجاست که لکه‌بر دلفی می‌تواند حسابی کارآمد باشد. دلفی به‌عنوان کوچک‌ترین ماشین لباسشویی جهان شناخته‌شده است. این محصول فوق‌العاده با تکنولوژی امواج اولتراسونیک یا همان فراصوت کار می‌کند و به شست‌وشوی البسه می‌پردازد.
دلفی به‌اندازه یک صابون است و به‌راحتی در کیف‌دستی، حمام یا کیف مخصوص وسایل حمامتان جا می‌شود. اگر نگران پارچه‌های حساس و ظریف هستید، این وسیله با اطمینان کامل ادعا دارد که هیچ آسیبی به لباس شما نخواهد زد. در هنگام شست‌وشو با دلفی نیاز به هیچ‌گونه مالش، کشش یا چرخاندن نیست. با این وسیله، دیگر نگران رنگ‌پریدگی و آسیب‌دیدگی لباس‌هایتان نباشید. امواج ذکرشده از داخل الیاف پارچه باقدرت تمام عبور می‌کند و همین حرکت، موجب پاک شدن لکه و از بین رفتن بو از روی پارچه می‌شود.
نکته جالب این نوع شست‌وشو در این است که البسه شما بعد از اتمام کار مثل روز اولش نو به نظر خواهد رسید. ازاین‌پس دلفی همراه همیشگی شما در سفرها و ماجراجویی‌هایتان خواهد بود.


طریقه استفاده از ماشین لباسشویی کوچک دلفی

نحوه عملکرد ماشین لباسشویی کوچک دلفی


در اینجا نیز تنها کافی است که لباس‌های خود را در یک سینک یا ظرف ضد آب قرار بدهید و مقداری آب و مایع لباسشویی روی آن‌ها بریزید. حال نوبت قرارگیری دلفی داخل آب است. یادتان نرود که حتما دکمه شروع دستگاه را فشار دهید. وقتی دلفی به رنگ آبی درآمد، حال وقت لذت بردن از اوقات فراغتتان است. بعد از سی دقیقه کار دلفی تمام‌شده است و شما می‌توانید لباس‌هایتان را خارج و پهن کنید.


تکنولوژی دلفی مربوط به کدام کشور است؟


فنلاوری نوآورانه دلفی توسط آزمایشگاه‌های مهندسی اولتراسونیک MPI در سوئیس توسعه و آزموده شده است. همه توانایی این دستگاه در مبدل قدرتمندی است که به‌عنوان قلب دستگاه اهمیت زیادی دارد. امواج اولتراسونیک با پهنای باند بالا و گسترده به‌صورت تعدیل‌شده از آب عبور می‌کنند و به دلیل ایجاد حباب‌های فشارقوی میکروسکپی از حفره‌ها عبور می‌کنند. حباب‌های کوچکی که باعث ایجاد میلیون‌ها جریان میکرو جت می‌شوند. این جریان، بسیار قوی و درعین‌حال نامرئی است که به‌راحتی تمام آلودگی را از روی پارچه پاک می‌کند.
با دلفی دیگر نگران لباس‌ها ابریشمی، توری، ترمه، پشمی و کلا هر چیزی که از شستن آن با ماشین لباسشویی تردید دارید، نباشید. حتی شستن لباس‌های آسیب‌دیده با دلفی امکان‌پذیر است. دیگر شست‌وشوی لباس در سفر را فراموش کنید؛ چراکه با دلفی سفری شاد و بی‌دردسر را تجربه خواهید کرد.


مینی واش چیست؟

مینی واش چیست؟ کاربرد مینی واش قیمت مینی واش


تا اینجای مقاله، شما با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شدید؛ اما اگر به دنبال کوچکترین ماشین لباسشویی به‌عنوان مینی واش هستید، باید بدانید که در دنیای لوازم خانگی، مینی واش، ‌نوعی کهنه‌شور محسوب می‌شود و بیشتر برای شستن لباس بچه به کار می‌رود. البته این بدین معنی نیست که حتما باید برای شستن لباس بچه از آن استفاده شود. اگر دانشجو هستید یا مجردی زندگی می‌کنید، تعداد لباس‌های شما آن‌قدری نیست که بخواهید به فکر خرید ماشین لباسشویی باشید. شما می‌توانید به خرید مینی واش از شر شستن لباس‌ها با دست خلاص شوید. در ادامه کمی بیشتر در مورد خصوصیات مینی واش‌ها برایتان خواهیم گفت.


ظرفیت مینی واش


ظرفیت مینی واش نیز مانند لباسشویی‌ها بسیار اهمیت دارد. ظرفیت این ماشین‌ها بین 1 تا 5 کیلوگرم است و همان‌طور که ذکر شد، برای تعداد لباس‌های کم به کار می‌رود. در هنگام خرید لوازم خانگی، اولین موردی که باید به آن توجه کنید نیازتان است، پس در هنگام خرید، حتما به این نکته توجه داشته باشید.


مصرف برق و آب مینی واش‌ها


میزان مصرف آب و برق در مینی واش‌ها به مواردی نظیر تعداد دفعات استفاده، مدل دستگاه، شرایط استفاده و مواردی از این قبیل بستگی دارد. این دستگاه‌ها از رتبه A تا G در بازار عرضه می‌شوند.


قیمت مینی واش


قیمت مینی واش در ایران، دارای رنج متفاوتی است که به مواردی نظیر سرعت چرخش موتور، برند، ظرفیت و مدلش بستی زیادی دارد.


نام برند سازنده


بازار مینی واش در ایران متاسفانه چندان مطمئن نیست و تقلب در این زمینه بسیار زیاد است. به‌این‌ترتیب که ممکن است برچسب سامسونگ روی محصول خورده باشد؛ اما ماشین در اصل متعلق به شرکت لوازم خانگی سامسونگ نباشد. در این راستا، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی فورپینا تضمین‌کننده اصالت کالای فروخته‌شده است. اگر قصد خرید لوازم خانگی رادارید و به دنبال محصولات اصل می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم فورپینا را از دست ندهید.


سرعت چرخش موتور در مینی واش‌ها


سرعت چرخش موتور در مینی واش‌ها معمولا بین 500 تا 3000 دور در دقیقه است. این مورد نیز بسیار اهمیت دارد و همان‌طور که ذکر شد، روی قیمت محصول تاثیر بسزایی می‌گذارد.
بهترین مینی واش‌های موجود در بازار کدم‌اند؟


مینی واش سامسونگ

مینی واش سامسونگ کوچکترین مینی واش ها


برند سامسونگ در تولید مینی واش نیز مانند سایر لوازم خانگی دست تمام گذاشته است. ویژگی‌های مینی واش این برند شامل موارد زیر می‌شود:
•    ظرفیت دیگ 3 کیلویی
•    نوع مخزن درب از بالا
•    6 برنامه شست‌وشو
•    دارای قفل کودک
•    دارای دیگه الماسی ضد چروک
•    مجهز به فیلتر جادویی
•    دارای تکنولوژی 3D
•    برنامه شست و شوی دیگ
•    دارای سیستم Air Turbo Drying System


مینی واش جنرال تکنیک


سوال کاربران گوگل اغلب این است که مینی واش جنرال تکنیک خوبه؟ در پاسخ به این سوال، شایان‌ذکر است که این مینی واش‌ها ساده‌اند و جز خشک‌کن قابلیت خاص دیگری ندارند. چنانچه به دنبال خرید مینی واش ارزان هستید، مدل SH-MW 3820 جنرال تکنیک می‌تواند گزینه خوبی باشد.


مینی واش پارس خزر

خرید مینی واش پارس خزر


پارس خزر مینی واش‌های مشتری‌پسندی را به بازار ارائه کرده است که ازنظر قیمت نیز بسیار مناسب‌اند. خصوصیات مینی واش پارس خزر به شرح زیر است:
•    ظرفیت دیگ 7 کیلویی
•    مصرف انرژی A
•    وزن 12 کیلوگرمی
•    رنگ استیل
•    دارای 1400 دور سرعت چرخش موتور
•    نوع مخزن درب از بالا


مینی واش فریدولین


فریدولین در تولید مینی واش تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته و محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد. طراحی زیبا و رنگ صورتی آن نیز در جذب مشتری بی‌تأثیر نبوده است. درب مخزن این مینی واش‌ها از در بالای ماشین قرار دارد و جز جمع جور بودن، ویژگی خاص دیگری ندارد. قیمت مینی واش فریدولین بسیار پایین بوده و برای شستن لباس نوزادان گزینه مناسبی است.


مینی واش ال جی


قیمت کهنه‌شور تمام‌اتوماتیک ال جی به دلیل برند آن، ‌قدری از دیگر مینی واش‌ها بیشتر به نظر می‌رسد؛ اما باید در نظر بگیرید که لوازم خانگی ال جی معمولا ازنظر ویژگی نیز یک سر و گردن از بقیه برندها بالاترند. در اینجا به بررسی خصوصیات مینی واش ال جی می‌پردازیم.
•    دارای دور موتور 700 دور در دقیقه
•    دارای برنامه شستشوی سریع Turbo Wash
•    نسل جدید موتورهای باریک دایرکت درایو INVERTER SLIM DIRECT DRIVE
•    امکان شستشو به سه شیوه مختلف بر اساس نوع لباس
•    دارای سیستم شستشوی Wave Wash برای لباس‌های ظریف و حساس
•    دارای پنل تمام لمسی
•    دارای برنامه ویژه مراقبت لباس کودک Baby Car
•    سنسور تشخیص وزن لباس (Load Detection)
•    قابلیت اتصال به Wi-Fi برای دانلود برنامه‌های شستشو


مینی واش تمام‌اتوماتیک aeg


مینی واش تمام اتومانیک آاگ، 12 ماه گارانتی از طرف شرکت حامیران دارد. ظرفیت شست‌وشوی این دستگاه 4 کیلوگرم و توان موتور آن 220 وات است. ویژگی‌های دیگر مینی واش آاگ را با یکدیگر مرور می‌کنیم:
•    آبکشی و خشک‌کن کاملاً خودکار
•    دارای برنامه نیمه شوی (شستشو با نصف ظرفیت)
•    دیگ فلزی همراه با سیستم پرز گیر
•    دارای 10 برنامه شست‌وشو
•    در رنگ‌های مختلف
•    وزن 18 کیلوگرمی


با توجه به آنچه تاکنون در این مقاله خواندید، اگر به یک وسیله کوچک برای شست‌وشو در خانه نیاز دارید خرید مینی واش می‌تواند برایتان مفید باشد اما اگر به دنبال وسیله‌ای مفید در مسافرت هستید، ماشین لباسشویی‌های کوچک معرفی‌شده را از دست ندهید.


فروشگاه اینترنتی فورپینا، با بیش از سی سال سابقه فروش حضوری در خیابان امین‌حضور تهران، اکنون به‌عنوان سایتی تخصصی درزمینه فروش لوازم خانگی در تلاش است تا با کمترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت کالا در خدمت مشتریان گرامی باشد. آنچه باعث افتخار ماست اطمینان و رضایت شما از خرید آنلاین لوازم خانگی از سایت فورپینا است. در این زمینه اگر تجربه خرید از سایت فورپینا را دارید، لطفا تجربیات خود را با مخاطبین ما در زیر همین پست به اشتراک بگذارید.


در مورد فروشگاه های اینترنتی چه میدانید؟

در مورد فروشگاه های اینترنتی چه می‌دانید؟

در مورد فروشگاه های اینترنتی چه می‌دانید؟
21سپتامبر0 کامنت42 بازدید


از وقتی اینترنت پرسرعت نقش پررنگ‌تری در زندگی انسان امروزی ایفا کرد، بشر به ناگاه با پیشرفت چشمگیر امکانات اینترنتی مواجه شد که فروشگاه‌های آنلاین نیز یکی از این امکانات محسوب می‌شوند. خیلی از ما تجربه خرید از این فروشگاه‌ها را داشته‌ایم. در اوایل کار، مردم مشکلات زیادی با این نوع خرید داشتند و خیلی‌ها به‌سختی به خرید توسط سیستم آنلاین اعتماد کردند؛ اما با پیشرفت تکنولوژی، مشکلات خرید آنلاین رفته‌رفته کمتر شد و اپلیکیشن‌های بسیار پرکاربردی مانند اسنپ و دیوار جای خود را در گوشی‌هایمان باز کردند. بدین ترتیب، خرید اینترنتی بسیار آسان و مطمئن گشت. در این مقاله، ما قصد داریم با فروشگاه های بزرگ اینترنتی دنیا و ایران بیشتر آشنا شویم. اگر دوست دارید 10 فروشگاه برتر دنیا در سال 2020 را بشناسید و یا به دنبال ارزانترین فروشگاه اینترنتی ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله حاضر را از دست ندهید.


چرا فروشگاه‌های اینترنتی بسیار محبوب‌اند؟

چرا فروشگاه‌های اینترنتی بسیار محبوب‌اند؟


خرید آنلاین در کشورهای پیشرفته بسیار مورد استقبال مردم واقع گشت؛ چراکه در شهرهای بزرگ زمان برای شاغلین بسیار اهمیت دارد و به‌جای صرف زمان جهت رانندگی و رفتن به فروشگاه، می‌توانستند مایحتاج خود را از اینترنت سفارش دهند و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند. این سیستم، برای سالمندانی که توانایی خروج از منزل را نداشتند نیز بسیار کارآمد به نظر می‌رسید. درست است که خرید بعضی اجناس همچنان بیشتر به‌صورت حضوری انجام می‌شود؛ اما جالب است بدانید که سایت‌های معروفی مانند آمازون طی این سال‌ها به‌قدری پیشرفت کرده‌اند که به قولی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در لیست این فروشگاه‌ها وجود دارد؛ اما آیا فقط آمازون در این سطح وسیع فعالیت می‌کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم درست است که آمازون بهعنوان معروف‌ترین فروشگاه بین‌المللی شناخته می‌شود؛ اما تنها فروشگاه اینترنتی بین‌المللی نیست. در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی دنیا خواهیم پرداخت.


بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان


آیا می‌دانید 10 فروشگاه اینترنتی برتر جهان در سال 2020 کدم‌اند؟


فروشگاه اینترنتی Ali baba


علی‌بابا یکی از موفق‌ترین وب‌سایت‌های اینترنتی در جهان است که در چین قرار دارد. این فروشگاه، ابتدا فعالیت خود را به‌صورت B to B یعنی بنگاه اقتصادی به بنگاهی دیگر، شروع کرد؛ اما امروزه زیرمجموعه‌های این سایت به نام‌هایی که در زیر اشاره خواهد شد، درزمینه تجارت B to c یعنی بنگاه با مشتری، فعالیت گسترده‌ای دارند.


Tmall.com
این فروشگاه در چین، تایوان، ماکائو و هنگ‌کنگ فعالیت می‌کند.
Taobao.com
این سایت در کشور چین بیشتر برای فروش اجناس مردم راه‌اندازی شده است؛ یعنی چیزی شبیه اپلیکیشن دیوار در ایران.
Aliexpress.com
فروشگاه علی اکسپرس تنها در چین فعالیت نداد. درست است که ابتدا به‌صورت B to B کار خود را آغاز کرد؛ اما بعدها B to C و C to C را نیز در زمره فعالیت‌های خود قرارداد.
 سایت علی بابا در سال 2020 حدود 27 در صد از بازار تجارت جهانی را به خود اختصاص داد. طبق پیش‌بینی اقتصاددانان برتر جهان، علی‌بابا در سال 2036 پنجمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد شد. سهم فروش اینترنتی سایت علی بابا فقط در کشور چین 26.6 درصد تخمین زده‌شده است.


فروشگاه اینترنتی Amazon

معرفی فروشگاه های اینترنتی دنیا و معرفی فروشگاه اینترنتی آمازون


حتما نام فروشگاه اینترنتی آمازون را شنیده‌اید. آمازون به غول تجارت الکترونیک شهرت دارد. این فروشگاه، نه‌تنها کالاهای موجود در انبار خود را عرضه می‌کند؛ بلکه مانند دیجی‌کالا در ایران، به مشتری این اجازه را می‌دهد که کالای خود را از طریق این فروشگاه به فروش برساند. آمازون در هر کشوری متناسب با نیازهای آن کشور بهینه‌سازی شده است؛ مثلا آمازون هند با آمازون استرالیا متفاوت است. سهم فروش این سایت در آمریکا 13 در صد بوده است.


فروشگاه اینترنتی eBay

معرفی 10 فروشگاه برتر اینترنتی جهان و معرفی فروشگاه اینترنتی eBay


اگر علاقه به جمع‌آوری کلکسیون دارید، eBay بهترین پیشنهاد برای شماست. این سایت از سال 1995 با نام Auction Web با فروش نوعی آب‌نبات به شکل عروسک که موردتوجه کلکسیوندارها بود، فعالیت خود را آغاز کرد. مدیریت eBay در آمریکا به دست آقای پیرامیدیار اداره می‌شود. شما می‌توانید هر نوع کالای نو یا دست دومی را در این سایت پیدا کنید.


فروشگاه اینترنتی Walmart


 با بزرگ‌ترین خرده‌فروش جهان آشنا شوید. والمارت در سال 1962 فعالیت خود را آغاز کرد. عرضه محصولات در این فروشگاه، تنها به‌صورت آنلاین نیست و مشتریان به‌صورت حضوری نیز می‌توانند از شعب مختلف والمارت خرید کنند؛ اما چرا والمارت بزرگ‌ترین فروشگاه فیزیکی جهان است؟ فروشگاه والمارت در حال حاضر بیش از 11 هزار شعبه در 27 کشور جهان دارد. این شرکت با استخدام دو میلیون و دویست هزار نیرو در سراسر دنیا یکی از کارآفرینان برتر در سطح جهانی محسوب می‌شود. در آخر، بد نیست بدانید که والمارت در سال 2020 توانست چیزی حدود 0.8 درصد از بازار فروش آنلاین در آمریکا را به خود اختصاص دهد.


فروشگاه اینترنتی Target


تارگت نیز مانند والمارت تعداد زیادی فروشگاه فیزیکی دارد. این فروشگاه از سال 1962 در آمریکا فعالیت خود را شروع کرد و امروزه در آمریکا فروشگاهی به نام و محبوب است که در تمام ایالات شعبه دارد. تارگت هم خرده‌فروش بسیار قدرتمندی به شمار می‌رود و هم در عمده‌فروشی بی‌رقیب است.


فروشگاه اینترنتی BestBay


بست بای بیشتر با فروش لوازم الکترونیکی مانند موبایل، دوربین، بازی‌های مختلف و سایر وسایل و نرم‌افزارهای الکترونیکی شهرت دارد. این شرکت، کار خود را در سال 1966 با نام تجاری Sound Of Music آغاز به کار کرد. فروش لوازم صوتی تصویری باکیفیت، جز اهداف اولیه این شرکت محسوب می‌شد؛ اما اکنون با بیش از 1200 شعبه فیزیکی در کانادا، آمریکا و مکزیک یکی از پرفروش‌ترین فروشگاه‌های خرید آنلاین و غیرآنلاین در جهان است.


فروشگاه اینترنتی FlipKart


مقر اصلی فیلیپ کارت، کشور هند است اما مانند هر فروشگاه اینترنتی معروفی به تمام دنیا کالا ارسال می‌کند. به همین دلیل نیز جز محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی دنیا شناخته می‌شود. به دلیل قرارگیری هند در قاره آسیا، این فروشگاه در میان مشتریان آسیایی طرفداران زیادی دارد. به‌طوری‌که فیلیپ کارت را در آسیا رقیب آمازون در آمریکا می‌دانند. داستان شکل‌گیری فیلیپ کارت نیز مانند آمازون از یک کتاب‌فروشی کوچک شروع شد. بااین‌حال، این فروشگاه به طرز سرسام‌آوری رشد کرد تا جایی که والمارت در سال 2018 تصمیم به خرید 82 درصد از سهام این شرکت را گرفت و ازآن‌پس، فیلیپ کارت زیرمجموعه والمارت محسوب شد.


فروشگاه اینترنتی Etsy

فروشگاه اینترنتی Etsy جز 10 فروشگاه آنلاین برتر جهان


اغلب اتسی را به‌عنوان فروشگاه عرضه‌کننده لوازم دست‌ساز می‌شناسند. علاقه‌مندان به صنایع‌دستی و وسایل خاص می‌توانند در اتسی به وسایل منحصربه‌فردی پیدا کنند. این فروشگاه نیز مانند دیوار کار می‌کند و هرکسی می‌تواند در آن جنس دست‌ساز خود را بفروشد. شاید فکر کنید که قرارگیری اتسی در محیط خاص باعث عقب ماندن آن از رقبای پرقدرتی مانند آمازون شده است؛ اما این‌طور نیست این فروشگاه به دلیل فروش کالای خاص درآمد زیادی دارد.


فروشگاه اینترنتی Groupon


شاید برایتان جالب باشد که گروپ آن، اولین شرکتی بود که به فکر خریدوفروش گروهی افتاد. این فروشگاه، برای خریدارانی که چندین محصول را یکجا یا به‌نوعی عمده خرید می‌کنند، تخفیف‌های بسیار خوبی می‌دهد که گاه این تخفیفات تا 50 درصد نیز بوده است. گروپ آن، علاوه بر کالا در فروش تور در 15 کشور دنیا نیز فعال است. لازم به ذکر است که این شرکت از سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون نیز جز ده فروشگاه برتر اینترنتی در جهان محسوب می‌شود.


فروشگاه اینترنتی IKEA


ایکیا (ایکه آ) بزرگ‌ترین بازار مبل و لوازم آشپزخانه در جهان است. این فروشگاه در کشور سوئد واقع‌شده است. کمپانی ایکیا از سال 1943 تاکنون، فروش لوازم خانگی و مبلمان به‌صورت مونتاژ را بر عهده دارد. در حال حاضر، فروشگاه‌های فیزیکی ایکیا را در 52 کشور جهان می‌توان یافت.


10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران


بعد از معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا نوبت می‌رسد به بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران. به نظر شما بهترین فروشگاه آنلاین در ایران کدام است؟ اگر دوست دارید پاسخ این سوال را از دیدگاه کاربران بدانید، با ما همراه باشید تا به سراغ معرفی این فروشگاه‌ها برویم.


فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اولین فروشگاه اینترنتی در ایران


قرارگیری در رتبه اول در بین ده فروشگاه اینترنتی در ایران حقیقتا شایسته دیجی‌کالا است؛ چراکه این فروشگاه عظیم نه‌تنها فروشنده تمام اقلام ریزودرشت موردنیاز مشتریان است، بلکه با سیستم B to B و B to C در گسترش تبادلات کالا نقش بسیار زیادی داشته است. از نقاط مثبت دیجی‌کالا می‌توان به تمرکز بر روی رضایتمندی مشتری اشاره کرد. با‌ این وجود دیجی‌کالا هم بی نقص نیست. اگر بخواهیم به زبان ساده یکی از مشکلات خرید از دیجی‌کالا را برایتان توضیح دهیم، باید بگوییم که فرض کنید شما از سایت دیجی‌کالا وسیله‌ای را خریده‌اید و هنگامی‌که این وسیله به دستتان رسیده است متوجه معیوب بودن آن شده‌اید، ازآنجایی‌که امکان مرجوع کردن کالا تا چند روز وجود دارد، شما کالا را مرجوع می‌کنید و دیجی‌کالا بریتان کالای سالم دیگری می‌فرستد. با این توصیفات، مشکل شما حل می‌شود اما چه بر سر آن کالای معیوب می‌آید؟ مسلما دیجی‌کالا آن را به شخص دیگری خواهد فروخت و باز همان آش و همان کاسه.
اگر از این‌یک مورد مشکل خرید از دیجی‌کالا چشم پوشی کنیم، از حق نگذریم که سایت دیجی کالا در ترویج خرید اینترنتی در ایران درزمانی که هنوز فرهنگ این قضیه در کشور جا نیفتاده بود، نقش بسیار پررنگی را ایفا کرد. ارائه کالای اصل با تضمین کیفیت باعث جلب اعتماد مشتریان شد و بدین ترتیب فروشندگان متقلب تا حد زیادی از دور کنار رفتند.

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام


شاید نام شهر بانه را به‌عنوان شهری مرزی زیاد شنیده باشید. اغلب مردم برای خرید اجناس خارجی باقیمت بسیار مناسب به این شهر مرزی سفر می‌کنند. بانه دات کام متخصص فروش لوازم خانگی مانند لباسشویی و این دست اجناس، الکترونیکی، وسایل آرایشی بهداشتی و ابزار صنعتی و ساختمانی در ایران است. اگر به دنبال خرید لوازم خانگی ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم به این سایت سری بزنید. نکته جالب در مورد بانه دات کام این است که این سایت، تنها فروشگاهی است که اصالت کالا را این‌گونه تضمین می‌کند که اگر کالای موردنظرتان تقلبی بود 120 درصد وجه به شما بازگردانده می‌شود؛ یعنی مبلغ پرداختی شما به‌اضافه 20 درصد. از معایب بانه دات کام می‌توان به بروز نبودن قیمت کالاها به دلیل تغییر قیمت ارز اشاره کرد.


فروشگاه اینترنتی پلازا


پلازا کار خود را با فروش لوازم دیجیتالی شروع کرد و هم‌اکنون نیز فروشگاهی حرفه‌ای برای خرید محصولات دیجیتالی به شمار می‌رود. قیمت ارزان محصولات پلازا نسبت به سایر فروشگاه‌ها، ارسال سریع و راحت به هر نقطه از کشور، امکان فیلتر کردن برای دسترسی راحت به کالای موردنظر و موارد این‌چنینی از مزایای سایت پلازا محسوب می‌شود.


فروشگاه اینترنتی ایمالز

ایمالز فروشگاه اینترنتی برای معرفی سایر فروشگاه های اینترنتی در ایران


ایمالز درواقع مانند گوگل تمام کالاهایی که در اینترنت وجود دارند را برایتان نمایش می‌دهد. این سایت در معرفی سایر فروشگاه‌های اینترنتی بسیار فعال است و خریدار می‌تواند با کمک ایمالز کالای خود را در اینترنت با قیمت‌های مختلف پیدا کند. وجود دسته‌بندی‌های مرتب، سرعت‌بالای سایت، امکان جست‌وجوی سریع و آسان کالا از مزایای ایمالز است که البته این سایت نیز از دید کاربران عاری از عیب نیست؛ برای مثال سرعت عملکرد پشتیبانی بسیار کند گزارش شده و تبلیغات بسیار زیاد در صفحه نیز برای کاربران جذاب نبوده است.


فروشگاه اینترنتی زنبیل


فروشگاه اینترنتی زنبیل به‌جرئت یکی از بهترین فروشگاه‌ های آنلاین در ایران است که طیف وسیعی از محصولات را پوشش می‌دهد. طراحی زیبای سایت و سرعت‌بالا، تضمین اصالت کالا، امکان پرداخت در محل، مشاوره رایگان، امکان مقایسه کالا و مواردی از این قبیل جز امتیازات زنبیل به شمار می‌روند. آنچه از دید کاربران به‌عنوان نقطه‌ضعف زنبیل قلمداد شده، عدم وجود اپلیکیشن برای موبایل بوده است.


فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت


اسنپ مارکت را قبلا با نام بامیلو می‌شناختیم که یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌ های اینترنتی ایران محسوب می‌شد. از وقتی اسنپ جای بامیلو را گرفت از این محبوبیت کم نشد و اتفاقا روزبه‌روز شاهد پیشرفت اپلیکیشن اسنپ بوده‌ایم. همکاری هایپر مارکت با اسنپ باوجود چالش‌های بسیار زیاد منجر به موفقیت چشمگیر این فروشگاه شده است. پروسه خرید در اسنپ مارکت بسیار ساده به‌نظر می‌رسد و تخفیفات خوبی هم اعمال می‌شود. اگر دسته‌بندی اجناس دارای نظم بیشتری بود می‌توان گفت این اپلیکیشن واقعا بی‌نظیر می‌بود.


فروشگاه اینترنتی پیکسل


اگر به دنبال خرید دوربین و لوازم جانبی دوربین عکاسی می‌گردید، پیکسل می‌تواند پیشنهاد خوبی برایتان باشد. ازنظرکاربران علاقه‌مند به کالاهای عکاسی پیکسل در این زمینه بی‌رقیب است و حتی لقب بهترین فروشگاه اینترنتی ایران درزمینه عکاسی را نیز به این سایت داده‌اند.


فروشگاه اینترنتی میثم عطر

فروشگاه عطر میثم یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی ایران


چنانچه بر روی برند بودن عطر و لوازم آرایشی‌تان حساسید و به دنبال خرید کالای اصل هستید، میثم عطر باسابقه بیش از 30 سال، بهترین گزینه برای خرید این قبیل اجناس بهشمار می‌رود.


فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی


همان‌طور که از نام این فروشگاه مشخص است، برای خرید محصولات آی تی و دیجیتالی می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.


فروشگاه اینترنتی ماه بانو


ماه‌بانو محصولات خود را از بانه و گناوه تامین می‌کند و بیشتر درزمینه وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال و فریزر، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و این قبیل موارد فعالیت می‌کند.


به پایان معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان رسیدیم. نظر شما در مورد این فروشگاه‌ها چیست؟ آیا از خرید آنلاین خود راضی بوده‌اید؟ شما می‌توانید نظر خودتان را در پایین این صفحه با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. همان‌طور که می‌دانید فروشگاه اینترنتی فورپینا، نیز جز بهترین‌ها در فروش لوازم خانگی محسوب میشود که به‌زودی جایگاه خود را به‌عنوان یک سایت معتبر و قابل‌اطمینان در میان کاربران ایرانی پیدا خواهد کرد. اگر تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی فورپینا را دارید، ما از خواندن نظرات شما خوشحال می‌شویم.


بهترین سایت خرید لوازم خانگی

بهترین سایت خرید لوازم خانگی

26سپتامبر0 کامنت99 بازدید

 

 

بهترین سایت خرید لوازم خانگی

امروزه استفاده از فروشگاه اینترنتی به‌قدری پیشرفت کرده است که دیگر حتی برای خرید لوازم خانگی نیز می‌توانید به این فروشگاه‌ها اعتماد کنید. کاربران با خرید اینترنتی می‌توانند محصول مورد نیازشان را ظرف مدت کوتاهی انتخاب کرده و سفارش دهند. کالای درخواستی بسته به محل سکونت خریدار در کمتر از 24 ساعت تحویل داده می شود. همین کاربری آسان و سریع باعث محبوبیت فروشگاه های اینترنتی شده است.
خرید آنلاین چند سالی است به کشور عزیزمان نیز راه پیدا کرده و بسیاری از مردم این روزها ترجیح می دهند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. یکی از بازارهایی که به شدت تحت تاثیر خرید اینترنتی بوده، بازار لوازم خانگی است؛ بازاری که گذر هر کسی حداقل یکبار هم که شده (مثلا برای خرید جهیزیه) به آن می‌خورد.
در سال های گذشته افراد برای خرید لوازم خانگی با مراجعه به فروشگاه های سنتی، محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری می‌کردند. اما اکنون با پیدایش فروشگاه های اینترنتی دیگر لازم نیست برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان بازار امین حضور و نظیر آن را زیر و رو کنید.
به این ترتیب، رفته رفته اعتماد و علاقه کاربران ایرانی به فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی بیشتر شد تا جایی که بسیاری از فروشگاه های سنتی به اینترنت مهاجرت کردند و اکنون شاهد فروشگاه های محبوبی هستیم که در زمینه عرضه لوازم خانگی فعالیت گسترده‌ای دارند. یکی از این فروشگاه های موفق در این عرصه، فروشگاه آنلاین «فورپینا» است. این فروشگاه اینترنتی به کسانی پیشنهاد می شود که قصد خرید لوازم خانگی را داشته و از طرفی بخواهند محصولات را از لحاظ قیمتی و مشخصات فنی، دقیق‌تر از قبل مقایسه کنند.
اگر قصد خرید لوازم خانگی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به این سایت بزنید. در ادامه می‌خواهیم شما را کمی بیشتر با فروشگاه اینترنتی فورپینا آشنا کنیم.


از فروشگاه آنلاین لوازم خانگی فورپینا چه می‌دانید؟

از فروشگاه آنلاین لوازم خانگی فورپینا چه می‌دانید؟


فروشگاه لوازم خانگی فورپینا باسابقه‌ای 30 ساله در عرصه فروش لوازم خانگی یکی از معدود فروشگاه‌هایی است که هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت آنلاین در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت می‌کند. تضمین اصالت کالا همراه با خدمات پس از فروش و ارسال رایگان از نقاط ممتاز این فروشگاه محسوب می‌شود.
کیفیت و قیمت لوازم خانگی مخصوصا برای تازه عروس‌هایی که به فکر خرید جهیزیه هستند، بسیار حائز اهمیت است. برای مثال اکثر خانم‌ها هنگام خرید جهیزیه به دنبال خرید یخچال ساید بای ساید هستند و در مورد سایر لوازم منزل نیز برندهای مطرح خارجی همچون سامسونگ، ال جی را ترجیح می‌دهند. حال با توجه به شرایط اقتصادی کشورمان که قیمت محصولات روز به روز در حال بالا رفتن هستند، نیاز برای دسترسی راحت‌تر و دقیق‌تر به قیمت‌ها کمک شایانی به کاربران خواهد کرد.


تضمین اصالت کالا


از این گذشته، معضل بزرگی که خریداران لوازم خانگی همیشه با آن مواجه بوده‌‌اند، کالاهای تقلبی است که به اسم محصول اصل یا اصطلاحا اورجینال به فروش می‌روند. فروشگاه اینترنتی فورپینا در مقاله‌ای تحت عنوان "ترفندهای تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی" در جهت بالا بردن سطح آگاهی مخاطب گام بلندی برداشته است.
همان‌طور که می‌دانید، قیمت لوازم خانگی در بازار، نوسان زیادی دارد و در چنین شرایطی، تشخیص افراد سودجویی که کالای نامرغوب را به اسم برندهای معتبر می فروشند، بسیار دشوار است و اگر تخصص لازم را نداشته باشید به راحتی سرتان کلاه می‌رود. فورپینا به شما این تضمین را می‌دهد که کالای فروخته شده توسط این شرکت صد در صد اصل هستند.از سوی دیگر، اگر در هنگام ارسال کالا مشکلی برای محصول پیش بیاید، از آنجایی که تمام مرسولات بیمه دارند، کالای معیوب با کالای جدید معاوضه خواهد شد.


آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از وسیله


فورپینا به شما کمک می‌کند با نکات کلیدی هنگام خرید لوازم خانگی آشنا شوید ؛ علاوه بر این، نحوه استفاده صحیح از برخی وسایل مانند ماشین ظرفشویی و مایکروویو را نیز می‌توانید در سایت فورپینا مطالعه کنید؛ نکات مهمی که به افزایش طول عمر دستگاه کمک شایانی خواهد کرد.


جامع‌ترین راهنمای خرید لوازم خانگی

جامع‌ترین راهنمای خرید لوازم خانگی


مقالات موجود در این فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی هر یک، کلیدی برای خرید آگاهانه و مطمئن محسوب می‌شود که توسط تیم تولید محتوا با وسواس بسیار زیادی تهیه و تدوین شده‌اند. این تیم، همواره در تلاش است تا مخاطب سایت را با به‌روزترین رخدادهای دنیای فناوری آشنا کند.
اگر در فکر خرید تلویزیون هستید، اما با اصطلاحاتی مانند رزولوشن، LED،LCD و سایر اصطلاحاتی از این قبیل آشنا نیستید، اصلا نگران نباشید، چراکه در سایت فورپینا تمام این اصطلاحات در قالب مقاله‌ای به مخاطب آموزش داده شده است. البته این موضوع فقط مختص تلویزیون نیست؛ ما برای تمام محصولات مهم اطلاعات جامع و کاربردی را گرد هم آورده‌ایم؛ برای مثال بهترین لوازم خانگی ایرانی با قیمت معقول و خصوصیاتی در حد بسیار عالی در این سایت معرفی شده‌اند که در بازار امروز رقیب سرسخت محصولات خارجی مشابه‌شان هستند. از جمله این محصولات می‌توان به لوازم خانگی سام الکترونیک و پارس خزر اشاره کرد.
در فورپینا مهمترین نکات خرید لوازم خانگی از خرید ماشین لباسشویی گرفته تا خرید بهترین جاروبرقی ایرانی همه و همه به بهترین شکل ممکن ارائه شده است تا دیگر در بین برندها و اصطلاحات قلبمه سلمبه سردرگم نشوید.


دسترسی آسان به قیمت لوازم خانگی 


فورپینا را می‌توان به عنوان مرجعی مطمئن برای استخراج قیمت لوازم خانگی نیز معرفی کرد. مثلا قیمت لوازم خانگی سامسونگ یا قیمت لوازم خانگی ال جی یا سایر برندهای خارجی به دلیل تحریم‌ها بسیار متغییرند. در ضمن در اینجا بد نیست اشاره کنیم که شرکت لوازم خانگی سامسونگ جای خود را به شرکت لوازم خانگی سام الکترونیک داده است. با فورپینا از این تغییرات به راحتی مطلع شوید و برندهای ایرانی با کیفیت را به خوبی بشناسید.
علاوه بر این، اگر در هنگام خرید لوازم خانگی نیاز دارید دو یا چند برند را ازلحاظ قیمت یا خصوصیاتشان با یکدیگر مقایسه کنید، سایت لوازم خانگی فورپینا این امکان را به شما می‌دهد تا به مقایسه محصولات بپردازید.در پایان برای خرید محصولتان تنها با یک‌بار ثبت‌نام در سایت می‌توانید محصول موردنظرتان را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.
فروش لوازم خانگی تخصص چندین و چندساله ماست. برای نو نوار کردن لوازم خانگی منزلتان می‌توانید روی تجربه ما در خرید بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم خانگی حساب کنید.

آدرس فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی فورپینا: تهران، خیابان ری (امین حضور)، نرسیده به سه راه امین حضور، نبش مجتمع تجاری محمد، پلاک 776، فروشگاه فورپینا. شماره تلفن: 02138971000

لازم به ذکر است تیم پشتیبانی فورپینا از ساعت 9 تا 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 تا 15 روزهای پنجشنبه آماده پاسخگویی به شما خواهد بود.


راهنمای خرید قهوه ساز

راهنمای خرید قهوه ساز
30سپتامبر8 کامنت61 بازدید


قهوه یکی از نوشیدنی‌های بسیار خوش‌طعم و ‌بو است که طرفداران بسیار زیادی دارد. درست است که قهوه در ایران به‌عنوان یک نوشیدنی فانتزی و غیررسمی شناخته می‌شود، اما چند سالی است که در تمام کافه‌ها با نام انواع قهوه در منو مواجه می‌شویم. به‌راستی تفاوت قهوه‌ها در چیست؟ قهوه اکسپرسو با قهوه فرانسه یا ترک چه تفاوتی دارد؟ برای تهیه یک قهوه خوب باید چه‌کار کرد؟ در این مقاله، ما به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد و علاوه بر این، با انواع قهوه ساز و طریقه استفاده از آن‌ها آشنا خواهید شد.


انواع قهوه ها

راهنمای خرید قهوه ساز. انواع قهوه ساز


قهوه‌ها انواع مختلفی دارند که برحسب نوع دانه و فرایند تولیدشان متفاوت‌اند؛ اما قبل از اینکه به انواع مختلف قهوه بپردازیم، لازم است بدانید که اگر دانه‌های قهوه را از بیرون تهیه کرده باشید، برای دم کردن هر نوع قهوه ‌ای ابتدا لازم است دانه‌های را آسیاب کنید. پس اگر دوست دارید قهوه را در خانه پودر کنید به یک دستگاه آسیاب در خانه احتیاج دارید. این دستگاه‌ها در انواع مختلفی وجود دارند.


آسیاب برقی


آسیاب‌های برقی برای آسیاب انواع ادویه مانند زعفران، چوب دارچین یا زردچوبه نیز به کار می‌رود.


آسیاب دستی


آسیاب دستی قدرت کمتری نسبت به نوع برقی آن دارد و تیغه این نوع آسیاب نیز به تیزی آسیاب‌های برقی نیست؛ اما برای آسیاب قهوه، وسیله به درد بخوری به‌حساب می‌آید.


طرز تهیه قهوه ترک


بعد از آسیاب دانه‌های قهوه، برای هر نفر به‌اندازه یک قاشق چای‌خوری پودر قهوه داخل قهوه‌جوش که به‌اصطلاح به آن جذوه گفته می‌شود، بریزید. اگر دوست دارید قهوه‌تان شیرین باشد می‌توانید به مقدار دلخواه به آن شکر اضافه کنید. سپس به‌اندازه تعداد نفرات، آب‌خنک یا شیر به آن اضافه کنید. لازم به ذکر است که برای درست کردن قهوه ترک بهتر است از قهوه‌جوش‌های معمولی یا همان جذوه (مانند تصویر بالا) استفاده کنید. قهوه‌جوش را روی شعله بسیار ملایم قرار دهید و با یک قاشق به‌آرامی شروع به هم زدن محتویات ظرف کنید تا وقتی‌که سطح مایع یکنواخت شود. در این مرحله، از هم زدن دست نگه‌دارید. کمی بعد حباب‌های ریزی دور آب تشکیل می‌شود. وقتی کف قهوه از کناره‌ها کمی شروع به حباب زدن و بالا آمد کرد، زیر آن را خاموش کنید. با یک قاشق چای‌خوری مقداری از کف روی ظرف را در هر تعداد فنجانی که دارید بریزید و بعد از تقسیم کف قهوه در فنجان‌ها، مایع قهوه را خیلی آرام به درون فنجان‌ها بریزید. یادتان باشد که فنجان نباید پر بشود بلکه بهتر است به‌اندازه یک تا دو میل از سر آن خالی بماند.


فواید قهوه ترک

فواید قهوه ترک


•    کافئین قهوه ترک نسبت به اسپرسو کمتر است اما برای تحریک سیستم عصبی کفایت می‌کند و باعث رفع خستگی و خواب‌آلودگی می‌شود.
•    مصرف قهوه خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ و سنگ کیسه صفرا را تا 45 درصد کاهش می‌دهد.
•    جلوگیری از پوسیدن دندان
•    درمان افسردگی
•    50 میلی‌گرم کافئین در روز برای سلامتی مضر نیست و به‌راحتی از بدن دفع می‌شود.
•    کاهش احتمال ابتلا به سرطان سینه
•    محافظت از دیبایت نوع دوم


قهوه فرانسه


طرز تهیه قهوه فرانسه یا قهوه فیلتری بسیار آسان است. برای تهیه این نوع قهوه، نیاز به دستگاه قهوه ساز دارید. بدین ترتیب که ابتدا مقداری پودر قهوه را در فیلتر کاغذی یا فیلترهای مخصوص دستگاه قهوه جوش ریخته، سپس با اندازه تعداد نفرات، آب‌خنک در مخزن آب دستگاه می‌ریزید. حال فقط کافی است دکمه روشن دستگاه را بزنید تا قهوه شما کم‌کم آماده شود.


قهوه اسپرسو


آنچه به‌عنوان قهوه اسپرسو می‌شناسیم، درواقع مخلوطی از اسپرسو، کاپوچینو، آمریکانوو اندکی لاته است و دقیقا به همین دلیل نیز از قهوه فرانسه و ترک اثر بیشتری دارد. برای تهیه این نوع قهوه، می‌توانید از موکاپات نیز استفاده کنید که کار کردن با آن اصلا سخت نیست. قهوه سازها هم وسیله مناسبی برای درست کردن قهوه اسپرسواند. اگر برای تهیه اسپرسو از موکاپات استفاده می‌کنید، باید از خیز خامه آن بگذرید. برای درست کردن یک اسپرسو خامه‌دار تنها یک اسپرسو ساز می‌تواند کمکتان کند.


اسپرسوساز چیست؟

اسپرسو ساز چیست. انواع قهوه و طرز تهیه قهوه.


انواع قهوه اسپرسو با اسپرسوسازها قابل تهیه‌اند. اسپرسو ساز معمولی برای 4-5 نفر در هر سری قهوه آماده می‌کند. قیمت اسپرسوساز معمولی گران نیست و تا 5 سال نیز کارایی دارد. اسپرسوسازهای حرفه‌ای طول عمر بیشتری دارند و برای تعداد افراد بیشتری نیز می‌توانید قهوه درست کنید.


آشنایی با انواع اسپرسو ساز


اسپرسو ساز دلونگی


دلونگی یکی از برندهای بسیار خوب در تولید اسپرسو ساز است. با قابلیت‌های این وسیله بیشتر آشنا شوید.
•    سیستم کاپوچینو ساز
•    قابلیت تولید کف شیر
•    قابلیت استفاده از پودر قهوه
•    سیستم گرم کردن فنجان
•    دارای 15 بار فشار بخار
•    سینی چکه گیر
چنانچه قصد خرید اسپرسو ساز را دارید دو برند Mebashi و  Zigma  نیز در سایت لوازم خانگی فورپینا موجودند که می‌توانید از ویژگی هر یک مطلع شوید. قیمت اسپرسو ساز ها نیز به تبع بر حسب تعداد خصوصیاتشان متفاوت خواهد بود.


فرنچ پرس

 

فرنچ پرس چیست. انواع قهوه در راهنمای خرید قهوه ساز.


برای تهیه فوری قهوه می‌توانید از فرنچ پرس نیز استفاده کنید. قیمت فرنچ پرس بسیار مقرون‌به‌صرفه است و در مسافرت خیلی بدرد می‌خورد.
قهوه ساز خوب چی بخریم؟ اگر به سایت لوازم خانگی فورپینا سر زده باشید، حتما با انواع برند قهوه ساز در صفحه مربوط به قهوه سازها مواجه خواهید شد؛ اما از بین این‌همه برند متنوع کدام‌یک بهتر است؟ برای آشنایی بیشتر شما در اینجا به معرفی بهترین مارک‌های قهوه ساز اشاره خواهیم کرد.


قهوه ساز دلونگی

قهوه ساز دلونگی


قهوه ساز دلونگی با مشخصات بسیار خوبی نظیر موارد زیر، بهترین مارک موجود در بازار شناخته می‌شود.
•    توان مصرفی 900 وات
•    سیستم قطع خودکار
•    دارای آسیاب قهوه
•    دارای صفحه گرم نگه‌دارنده
•    دارای تایمر
•    نشانگر میزان سطح آب
•    ظرفیت تولید 10 فنجان قهوه


قهوه ساز گستروبک


فیلتر دائمی قهوه ساز گاستروبک برای اکثر مشتریان بسیار گزینه جذابی است؛ علاوه بر این، توان مصرفی 1000-1150 وات، آسیاب، سیستم پیمانه زن اتوماتیک، عملکرد نگهداری عطر قهوه، دارای برنامه تک فنجان و نیز دم آوری مستقیم قهوه در ماگ‌های مسافرتی، سیستم پیش‌گرمایش خودکار که همیشه قهوه را به بهترین نحو دم می‌نماید نیز از چشم مشتریان مشکل‌پسند دور نمی‌ماند.


قهوه ساز بیم

قهوه ساز بیم


بیم نیز قهوه سازهای بسیار خوبی به بازار عرضه کرده است که مزایای زیر را دارد:
•    سیستم صرفه‌جویی در مصرف انرژی
•    سیستم Dealy off تاخیر در خاموش شدن
•    تنظیم میزان قدرت قهوه در 3 سطح
•    توان مصرفی 1000 وات


قهوه ساز فلر


توان مصرفی 900 وات قهوه ساز فلر همراه با ویژگی‌های پرکاربرد دیگری مانند:
•    سیستم ضد چکه
•    صفحه گرم نگه‌دارنده قهوه
•    نشانگر سطح آب
•    دارای سبد و نگه‌دارنده صافی جداشدنی و قابل شست‌وشو
آن را به یکی از پرفروش‌ترین قهوه سازها تبدیل کرده است.


قهوه ساز بوش

قهوه ساز بوش.انواع قهوه ساز.


برند بوش نیز قهوه ساز خوب باقابلیت‌های مشتری‌پسندی نظیر موارد زیر تولید کرده است:
•    توان مصرفی 1100 وات
•    سیستم قطع خودکار
•    ظرفیت 10 فنجان


چنانچه قصد خرید قهوه ساز را دارید، امیدواریم از مطالب این مقاله استفاده کرده باشید. سایت لوازم خانگی فورپینا در تامین کالای اصل حرف اول را می‌زند؛ بنابراین، شما با خرید لوازم خانگی از این سایت می‌تواند از اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید. خرید اینترنتی مطمئن و راحت لوازم خانگی تنها با سایت فورپینا امکان‌پذیر است.